Författare Ämne: GangBang med flera kvinnor den 6 april 2019  (läst 85 gånger)

Utloggad GangBangExperten

• VD i drömmarnas tempel
  • Administrator
  • Sr. Member
  • Antal inlägg: 258
  • GangBangExperten - Administrator
    • Visa profil
    • GangBangExperten - Webbplats
GangBang med flera kvinnor den 6 april 2019
« skrivet: 2018, oktober 08, 22:10:50 »
GangBangExperten och Wandas SWING presenterar stolt:
Modesty, Gnista, Pärlan och Mrs DeepThroat

GangBangExperten har glädjen att informera om att nästa GangBang blir den 6 april 2019 kl: 15.00 på Wandas SWING i Göteborg. Gnista fick verkligen mersmak och vill bli en permanent medlem av den innersta kretsen av GBE. Pärlan och Mrs DeepThroat bråkar med mig att vi borde ha tätare träffar. [/size]Anmälan öppnas i slutet av februari 2019.

Modesty berättar:
Text kommer senare.

Gnista berättar:
Jag tycker själv att jag ser ut som folk gör mest, med ett klassiskt sådant-där-är-subjektivt-utseende, men i stora drag så kan man väl måla upp mig som en smal, normal-lång tjej med rufsigt, smålockigt hår, några småfula tatueringar och i övrigt ganska omålad. Jag har små bröst men, enligt random folk ”ett nice ass”, men efter en ganska etablerad sexuell historia så känner jag mig trygg i att jag har mer att erbjuda än en fördelaktig baksida.

Jag är bekväm med min sexualitet, vilket mer eller mindre går ut på more-is-more, och jag skäms inte för att be om vad jag vill ha, vilket är engagemang, s(p)exiga multi-kombinationer och en delad glädje för orgasmer. Sist men inte minst så vill jag göra er uppmärksamma på att även om jag absolut är svag för en viss dominans och definitivt uppskattar om det uttrycks i ett väl använt ordförråd, så jag råder er att lämna den faktiskt fysiska dominansen till Experten.

Pärlan berättar:
Jag är en social men liten blyg nyfiken mullig 47 årig kvinna som älskar sex och att behaga dej på det bästa sätt jag kan. Jag är dej undergiven och gillar att slicka och suga där du behagar. Tar din hårda kuk riktigt djupt i min hals. Finns så mycket jag tycker om; deepthroat , Fist, analt och annat. Är svag för beröring med händer, läppar, tunga över hela min kropp och njuter högljutt av behandling av din behandling. Mjuka smekningar till mycket hård tag. Lyckas du få mej till en fontärnorgasm så skriker och vibrera hela min kropp i njutning. Tror inte jag har några gränser så var inte rädd, ge mej utmaningar och kom ihåg att jag är ingen porslinsdocka.

Mrs DeepThroat berättar:
En 38-årig kvinna som vid första anblicken ser lite blyg och oskuldsfull ut, Men, det som sker bakom lykta dörrar är min hemlighet. Blond, blåögd och smyckad med fräknar. Jag påminner om en dalkulla i en Zorn målning. Utrustad med stora och tunga bröst som bor i en H-kupa. Jag vill att du sätter guldkant på min tillvaro. Dvs, jag gapar och du använder min mun som du vill. Sensuellt och mjukt eller hårt och djupt. Gärna så saliven rinner. Det är upp till dig. För övrigt gillar jag det mesta som smek, kyssar och hårt. sex. Jag utgår ifrån att du vill att jag ska njuta till max. Ta då i ordentligt med mina bröstvårtor. Nafsa, bit, nyp och ge mig dask mellan varven. Fyll alla mina hål. Jag gillar analsex och älskar vaginal fist. Givetvis måste jag värmas upp med några fingrar innan det roliga börjar. Välkommen och ta för dig!

Övrigt:
Wanadas SWING tar betalt för att vi lånar deras lokaler och står med personal. Entré betalas på plats (kontanter). Läs mer om betalning Klubben öppnar 15.00. Dörren stängs 15.30 och öppnas inte igen oavsett hur mycket du knackar. När klockan är 19.30 är kvällen slut. Kom i tid.
« Senast ändrad: 2018, november 15, 23:32:25 av GangBangExperten »
*** GangBangExperten ***
Sveriges största nätverk för kvalitativa Bukkakes/GangBangs - På kvinnans villkor

Webbplats: http://gangbangexperten.se
Mejl: info@gangbangexperten.se
Kik: GangBangExpertenGBE
Google+: http://google.com/+GangBangExperten