Författare Ämne: Olika mäns beskrivningar av mina GangBangs.  (läst 1805 gånger)

Utloggad GangBangExperten

• VD i drömmarnas tempel
  • Administrator
  • Sr. Member
  • Antal inlägg: 258
  • GangBangExperten - Administrator
    • Visa profil
    • GangBangExperten - Webbplats
Olika mäns beskrivningar av mina GangBangs.
« skrivet: 2015, januari 13, 19:55:29 »
Efter mina GangBangs brukar jag ha en digital utvärdering av eventet om vad som varit bra och dåligt. Detta är ett verktyg för att vi ska bli ännu bättre. Här ett litet axplock:

Anonym:
Ett uppskattat event som jag gärna kommer på igen.

Anonym:
Jag vill passa på att säga stort TACK för de två gånger jag fick privilegiet att få träffa er. Tackar er båda för mycket trevliga och underbara människor.

Anonym:
Tycker det var väldigt trevligt och bra. Både förberedelserna och utförandet. Hoppas på fler träffar.

Anonym:
Jag vill bara tacka för ett fantastiskt bra genomförande av GB/Bukkake i lördags. Mycket proffsigt skött och med stor portion humor vilket gjorde mig och säkert andra mer avslappnade. Ni gjorde detta till en upplevelse och jag tror jag pratar för alla. I övrigt var det en upplevelse som jag kommer bära med mig livet ut, dock i det tysta... Att du ger mig chansen att få vara med trots att jag måste mot min vilja avvika så låter du mig spruta långt innan det är klart, otroligt snyggt gjort vilket gjort att jag fått mersmak för nästa gång. Så återigen, stort tack för i lördags och otroligt proffsigt arrangerat, stor eloge till Er!

Anonym:
Tack som fan för ett mycket bra Gangbang nu i helgen . Allt var så himla Nice uppstyrt . Älskade dansen i början [red anm: Fotografen, Fina Gina och GBE började tillställningen med att bugga inför hela sällskapet.] , hahaha.

Adultgames:
Var med 7 feb - Fina Gina.
Mycket välordnat med grundlig genomgång för oerfarna. Otvungen och gemytlig stämning.
Bra lokaler.
Gina var fantastisk. På riktigt.
Kommer att deltaga varje gång kvinnan tilltalar mig ;)
Rekommenderar GBE!

Anonym:
Jag var så oerhört imponerad av hur ni har det där och hur mycket tid och energi ni lägger ner för att säkerställa att det är trivsamt och respektfullt för alla inblandade. Tummen upp! Överträffade alla förväntningar.

Anonym:
Tack för ett superproffsigt bemötande 5 av 5 och en tumme upp. Kan bara upprepa att det var en helt fantastisk upplevelse, överträffade alla förväntningar, tyckte om hur mycket respekt visades till alla inblandade.

Anonym:
En värd av valör - trevlig, rak, tydlig. Stundtals övertydlig, men förstår varför då kanske inte alla fattar hur tjejerna måste bemötas med en grundläggande respekt.

Anonym:
För en som aldrig varit med innan så var allt väldigt bra upplagt och bra planerat.

Anonym:
Väldigt snygga och fina tjejer. Verkade veta exakt vad dom ville få fram. GBE var en rolig snubbe som hade bra humor:) Riktigt bra gjort. Man känner sig säker med er!

Anonym:
Ett mycket trevligt ordnat arrangemang. Svårt att se vad som kunde gjorts bättre. Jag uppfattade oxå att tjejen var nöjd så alla mycket nöjda. Härligt!

Anonym:
Mkt trevliga deltagare, alla kategorier: raringarna, killarna, GBE, fotografen, personalen. Högsta betyg till samtliga.

Anonym:
Hej och tack för en oförglömlig eftermiddag. Det var första gången för mig (GB). Jag var nervös när vi satt i sofforna innan men förvånades sen av hur smidigt och bekvämt allt kändes efter bara 10min. Mycket proffsigt mottagande och genomförande av GBE, många tack till alla och framförallt de underbart vackra och sköna damerna. Hoppas vi gjorde det bra för er tjejer.

Anonym:
Tycker ni gör ett kanonjobb!

Anonym:
Jag gillar GangBangExpertens sympatiska och humoristiska stil på introduktionen.  Även den sociala biten är mycket bra. Som nordman har jag aldrig varit på nåt mer trävligt i Norge! Kåtslynan, Fina-Gina och Alice har alla varit underbara.

Anonym:
Gina och Alice var härliga på sina sätt. Bra överseende av Ganggbangexperten som såg till att det sköttes just och höll en bra stämning.

Anonym:
Jag tycker att arrangemanget är världsklass, mycket bra ordnat, bemötande, lokaler. Klockrent. Fortsätt på samma bana. Det ger en tydlig bild av hur tjejerna vill ha det och ni lyckas skapa en avslappnad trevlig stämning. Även deltagarna tycker jag har funkat mycket bra, man visar respekt mot varandra och tjejerna.

Anonym:
GangBangExperten är mycket inkluderande, jovial och rolig att vara tillsammans med, fast jag saknade honom till slut och hoppas mina hälsningar blev förmidlat vidare.

Anonym:
Mycket bra instruktion av kvinnorna av vad dom gillade och INTE gillade. Det sista är viktigt, dvs att veta var gränserna går. Bemötandet från kvinnorna var fantastiskt bra. Trevliga kvinnor som var lätta att kommunicera med.

GBE är en trevlig man som var social. Jag gillar tydligheten som förmedlas om vad som gäller på ett gangbang. Att vara tydlig med respekten för kvinnorna är viktigt. Det känns väldigt bra att det betonades innan aktiviteterna sattes igång. Har varit på gangbang där män bär sig åt som kvinnorna var djur och det känns vidrigt!

Personalen var trevliga och öppna. Pratade en stund med dom. Gav ett trevligt och sansat intryck.

Tillställningen var mycket bra. Kanske att man ska korta ner tillställningen något. Kändes som både kvinnor och män var rätt möra redan vid 18.30 tiden. Å andra sidan om det är många män och få kvinnor så måste det vara en längre tillställning så alla män får sin beskärda del. Som sagt, det var en väldigt lyckad kväll. Tydliga regler, krav på hygien, öppna och trevliga kvinnor som gav allt dom hade, bra lokaler och en öppen och fin stämning där GBE ledde föreställningen på att proffsigt sätt. Tack! Återkommer garanterat!

Anonym:
Vill börja med att tacka för en fantastisk upplevelse i lördags! Bättre än min fantasi:). Djuriskt härligt. Det var mitt första. Bra lugn stämning. Proffsigt utfört! Längtar redan till nästa!

Anonym:
Skojfrisk inledning. Får nog framförallt nya att slappna av. Ylva var fantastisk! Lever ut sin sexualitet på ett skönt ljudligt sätt. Dessutom en go personlighet. GBE är socialt kompetent. Sätter regler och följer upp. Bra för att alla skall känna sig trygga!

Anonym:
Jag var med den 6:e februari och var en av de nya killarna som deltog på GB med er. Det var en fantastisk upplevelse och det gick väldigt professionellt till. Du övertygade mig på ett väldigt lugnt sätt och jag har inte ångrat mig sedan dess. Till nästa GB kommer jag att försöka rekrytera så många som möjligt (om det är ok). Ser fram emot nästa GB.

Anonym:
Tackar så mycket for i går. Det var härligt og jag er mycket imponerad. Så trevligt at möte er! Nu er så smart och dedicerad. Mycket upphetsande gangbang & bukkake. Jag kan inte läte bli att tänka på vår gemensam upplevning og Rose fina ljud när hun njuter. En fantastisk kvinna. Så vacker och sexy. Wow. Jag blir glad när hun fikk så skön njutning. Häppas hun vil uppleva detta riktig mänge gänger med nöje och stärke orgasmer. Ja tycker det er härligt upphetsande å ta del i det här. När det gjälder dpp som Rose gjärna ville uppleva var det svärt ätt få til bakifrån. Tack så mycket.

Anonym:
Tack för senast! Återigen ett trevligt arrangemang. Att Rose är en härlig kvinna gör ju det hela än bättre! Känner hur blodet rinner till vid blotta tanken.

Anonym:
Som alltid vänligt bemötande, tydligt information. Det blev en riktig rolig kväll med många sköna stunder. Vill tacka dig för en drömkväll, du har gjort ett fantastiskt jobb. Tack till Knulldocka för ett skönt möte och att jag fick dela den upplevelsen. Hoppas det blir många till.

Anonym:
Jag vill bara tacka för ett underbart GB igår det överträffade verkligen mina förväntningar.  Det var riktigt bra arrangerat och man förstår varför du kallar dej GBE :).  Iris var en underbar och fantastisk kvinna precis som du hade skrivit på hemsidan. Jag trodde inte att jag skulle vara så nervös innan men när hon kom ut och hälsade på oss och jag såg hur vacker hon är så kom det ändå några fjärilar i magen. Som jag sa till dej innan jag gick så kommer jag komma på dina GB så ofta jag kan och jag undrar hur ofta du har GB?  Kanske svårt att svara på eftersom du måste ha kontakt med kvinnor som vill vara med. Det var ett fantastiskt socialt upplägg, mycket lättsam och trevlig stämning. GBE vet hur han ska göra för att alla ska känna sej trygga och lugna nervositet tycker jag. Måste bara ge mycket beröm för detta nätverk. Det sköts så seriöst och man märker att det är något GBE verkligen brinner för.

Anonym:
Ville bara tacka för en otrolig kväll. Det va nått jag helt fastnade för! Så underbart vackert! O Iris. WoW ❤️ Ser fram mot nästa gång redan ;) GBE är verkligen en skön kille som jag helt klart diggar!

Anonym:
Gangbanget var arrangerat av Gangbangexperten och jag tyckte att det var ett utmärkt arrangemang. Hatten av för Gangbangexperten som verkligen visade sig vara en expert på gangbang! Kvinnan som fick är att vara i centrum för gangbanget hette Mrs DeepThroat och hon gjorde minst sagt skäl för namnet....

Anonym:
Jag vill ge ett stort tack båda er underbara kvinnor och till GBE för den trevliga eftermiddagen/kvällen. Ni tjejer gjorde verkligen ett bra jobb och speciellt du Pärlan för att vara första gången för din del med GB. Jag hoppas få träffa er båda igen i framtiden någon gång.

Anonym:
Stort tack till Mrs DeepThroat och Pärlan och GIVETVIS Gangbangexperten för eftermiddagens trevliga evenemang!!! Gissar att du är ganska trött, åtminstone mentalt, då det går åt mycket kraft att planera och genomföra ett evenemang som igår! Det var iaf MYCKET lyckat och jag vill tacka för all energi, tid och pengar du lägger ner på detta!

Anonym:
Igår hade Gangbangexperten återigen ett evenemang på Wandas och som vanligt var det välordnat med kvinnans njutning i centrum! Denna gång var det två kvinnor som ville och vågade njuta STORT. Mrs DeepThroat som var med förra gången och en ny härlig kvinna vid namn Pärlan! Pärlan är en rikrig pärla och det hörs verkligen när hon njuter. Hade arbetsmiljöverket varit på plats så hade lokalen nog fått stängas på grund av för hög ljudnivå..... För att kunna tillfredsställa dessa härligt kåta kvinnor så var det 29 män med stake nog att ställa upp för de två trånande kvinnorna.

Båda kvinnorna är riktiga deepthroatexperter så eftermiddagen startade med härligt munknullande. Båda damerna fick verkligen suga kuk och det var inte många sekunder som gick från att en kuk lämnade munnen tills att nästa kuk satt på plats långt ner i halsen. Gagging var bara förnamnet för det rann floder och slem ur kvinnornas kukhungriga munnar och halsar.... Men jag tror inte det var en enda gång de sa att det var nog!

Mrs DeepThroats två andra hål var också hungriga på kuk så det blev påhälsning i både fitta och röv och givetvis samtidigt. Mrs njöt också av att vi män var rejält hårdhänta med hennes härliga bröst och hennes bröstvårtor uppskattade behandlingen. Mrs DeepThroat tycker ju om att njuta STORT så vi män sträckte givetvis ut en hjälpande hand till henne och fistade hennes härliga fitta! Själv hade jag nöjet att fista henne samtidigt som hon fick äkta vara i röven så det blev en dubbelmacka med kuk i röven och en hand i fittan. Det var en häftig känsla känna Mrs DeepThroats njutning. Mrs DeepThroat kom till sist i en häftig orgasm när Gangbangexperten fistade henne samtidigt som hon själv fick smeka sin klitoris och vi var 6-7 män som smekte henne och var lite mer "hårdhänta" med hennes bröst! Det var en helt underbar syn att se henne komma!

Pärlan var en ny bekantskap men vilken kukslukerska hon visade sig vara.... Det var inte bara oralt hon slök kuk utan även fittan och röven visade sig vara två riktiga kåthål! Även Pärlan blev dubbelmackad och hon ville ju inte vara sämre än Mrs DeepThroat så även hon tog fist och kuk i röven samtidigt. Pärlan var verkligen multiorgastisk och jag vet inte hur många gånger hon kom under eftermiddagen. När vi närmade oss finalen var det nog mer vi män som började mattas av än Pärlan! Hade det det bara funnits fler män så hade säkert Pärlan kunnat hålla på än.... Själv så såg jag givetvis till att sträcka ut en hjälpande hand och punchfistade Pärlan till en orgasm där jag bokstavligen kände hennes njutning om min hand. Helt underbart!!! Pärlan fick avlutningsvis sin belöning genom att vi 29 män alla sprutade vår kuksås mitt i hennes vackra ansikte. Det var inga dåliga satser som sprutade för vi alla blev sååååå kåta av att se Pärlans anikte dräknas i sperma!!!!

Alla ni kåta män och kvinnor som kommit så här långt..... Tänk på att detta inte behöver stanna vid en fantasi..... Gangbangexperten gör det faktiskt möjligt att uppleva IRL! Det är bara upp till er att våga kliva ur er komfortzon och njuta fullt ut!!!!!

Anonym:
Fantastiska kvinnor. Har nog aldrig blivit sugen så fantastiskt skönt som av Mrs DT. Nästan lite synd att man inte fick spruta under själva avsugningen.

Anonym:
Hej och tack för en trevlig tillställning som var mitt första gangbang. Trevligt med härlig fist o knull. Kommer att besöka er igen.

Anonym:
Tack så JÄVLA mycket. Det där var sjukt awesome. Fem av fem ståfräs, gillar er skarpt allihop.
« Senast ändrad: 2018, april 08, 12:29:08 av GangBangExperten »
*** GangBangExperten ***
Sveriges största nätverk för kvalitativa Bukkakes/GangBangs - På kvinnans villkor

Webbplats: http://gangbangexperten.se
Mejl: info@gangbangexperten.se
Kik: GangBangExpertenGBE
Google+: http://google.com/+GangBangExperten